fbpx

פורום אומנויות לחימה

 
‏מועדון אומנויות לחימה‏
קבוצה ‏ציבורית‏ · ‏1,032‏ חברים
הצטרף לקבוצה
שמתי לב שאין פורום נורמלי באינטרנט שאפשר לשתף ולהשכיל מאחרים ולכן פתחתי את הפורום הזה מקווה ויצליח וכולם יקבלו ויתנו בלי שום אגו או תחרות. מטרת הפורום...
 

האינסטגרם שלנו

4 טיפים שיעזרו לכם להישאר רגועים ביום התחרות

Editorial credit: Marco Crupi / Shutterstock.com

הרבה פונים אלי לגבי איך להישאר רגועים במהלך יום התחרות.
אני אומר להם שחשוב שתלמדו כיצד לאפשר לגופך להירגע באותם מצבים מלחיצים.
להיכנס לזירה או לדרוך על המזרן וללכת להתחרות אינה תחושה מרגיעה.
וההבדל הקריטי הוא להבין שאתה לא יכול לנסות להירגע.
אתה צריך לאפשר לעצמך להירגע.

אני אסביר זאת בצורה אחרת.

תנסה לחשוב על הזמן שאתה מנסה להירדם אבל לא הצלחת, ואז אתה מתחיל להגיד לעצמך – אני חייב להירגע כדי להירדם.
ומה קורה כש"ניסית "להירגע?
אני אנחש ואגיד שזה לא עזר.
אפילו יותר מזה, אני בטוח שזה יותר מקשה על ההירדמות.

ניסית פעם לא לחשוב על פיל ורוד? (בדיוק עשית).
בשורה התחתונה אתה לא יכול להירגע על ידי ניסיון להירגע.
אתה צריך לתת לעצמך להירגע.
למרבה המזל המצב הטבעי של גופך הוא רגוע, אז אתה רק צריך לעזור לו לחזור למצב ההוא.
בהמשך הכתבה אני מתכוון לתת לך עצות לגבי איך.

הדבר המצחיק הוא שכולנו אוהבים להיות על המזרן, אבל כשמדובר באווירה תחרותית אנחנו מרגישים אחרת, ואסור לנו.
בין אם זו התחרות העיקרית שלך או סתם טורניר אחר בדרך למטרה שלך, הטיפים הבאים יכולים לעזור לך להיות רגוע יותר כך שתוכל להיות מוכן טוב יותר להילחם במיטבך

איך להישאר רגוע ביום הקרב

אל תתן יותר מידי תשומת לב לרשימת המתחרים

טעות ענקית שאני רואה שהרבה מתחרים עושים.
אני רואה אותם עומדים וצופים במסך כמו זומבים ומנסים להתאים את השם של המתחרה לפנים בקהל. בתחרות גדולה רשימת המתחרים (הבראקט) לבדם יכולים להיראות מאיימים.
אבל אתה צריך להישאר רגוע ולא לשים לב יותר מדי לאיך שהיריב נראה או עושה.
כל מה שאתה צריך לדעת זה מתי ואיפה אתה צריך להילחם.
שם או דירוג היריב שלך לא משנה. זה רק הסחת דעת.

תשאר ממוקד! תתחמם כמו שצריך.

לא כל התחרויות זהות.
לחלקם אזור חימום טוב ולחלקם לא.
ולא כל הספורטאים זהים.
יש כאלה שמעדיפים לעשות חימום ארוך ו״קשה״ מכיוון שהם רוצים לקבל את אותה התחושה כמו באימונים במכון שלהם, ויש כאלה שמעדיפים לעשות מתיחות ופשוט להשאיר את גופם חם.
אני לא נכנס למדע של איך להתחמם בצורה הנכונה, אבל אני כן אומר מהניסיון שבכל מקרה כדאי שתהיה רוטינה מסוימת לחימום שתוכננה מראש ליום התחרות.

אם אתה צריך, תגיע לתחרות מוקדם, קח את הזמן שלך להיות מוכן פיזית ונפשית לפני הקרב שלך.
תכין מראש את השירים שאתה אוהב לשמוע ותדע בדיוק איזה דרילים או מתיחות אתם רוצים לעשות.

שוב, לא כל הספורטאים זהים, יש כאלה שמעדיפים לעשות מתיחות או יוגה ואחרים מעדיפים לבצע קרבות זרימה בכדי להתחמם.
כדאי תמיד שיהיה לכם 5-8 תנועות / תרגילים שיעזרו להשתחרר ולהרגיע את העצבים שלך.
הטיפ שלי: תשתדלו שהחימום יהיה משהו דומה למה שאתה עושה בדרך כלל במכון שלך.

התרחק מאנשים שליליים

מכירים את החבר'ה שנשמעים כמו האוהד הכי טוב של היריב שלכם?
התרחק מהם.
גם אם זה לא מכוון, "ההתלהבות מהיריב שלך" לא קשורה אליך.
זכור את המטרה שלך – אתה שם כדי להשיג את המקום הראשון!
הימנע מלהיקלע לפחדים ומחשבות שליליות של אנשים אחרים.

רוב הפעמים גם החברים הקרובים ביותר שלנו והמשפחה לא מודעים לכך שהרצון הטוב שלהם לעזור הוא בעצם יותר הסחת דעת. אז אם אתה צריך, אמור להם בנימוס שאתה זקוק לזמן או מרחב. הם יבינו את זה.

אל תהפוך את האירוע למפלצת

שמרתי את הטוב ביותר אחרון.
קל יותר לומר מאשר לעשות.
אז בואו נעשה תרגיל מחשבה מהיר:
חשבו על הקרב הטוב ביותר שהיה לכם השבוע.
ותשמרו את התחושה ההיא.
כעת, דמיינו את עצמכם עומדים ממש לפני העלייה למדרון כדי להלחם.
נסו להביא את אותה התחושה לרגע הזה, את אותה הרגשה טובה שהייתה לך מהאימונים.
אתה עדיין מרגיש שזה אחרת?
כל תחרות, גדולה או קטנה היא עדיין תחרות ואתם עדיין נלחמים.
אם נחשוב על זה – כולנו מתאמנים יותר במכון אנחנו עושים יותר סיבובים, דוחפים את עצמנו יותר במהלך האימונים.
לכן חשוב להימנע ולא לתת לשם של התחרות להוביל לכך שאתה מרגיש שאתה לא מספיק טוב.
בכל פעם שאתה שומע את הקול הזה בתוך הראש שלך פשוט תגיד לו לשתוק.
תמשיך לתחושה הטובה הזו מהאימונים, כי ככה אתה באמת נלחם.
אתה מתחרה ואתה כאן כדי להלחם. זה כזה פשוט.
תתייחס לתחרות באותה צורה שבה היית נלחם.

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן