fbpx

פורום אומנויות לחימה

 
‏מועדון אומנויות לחימה‏
קבוצה ‏ציבורית‏ · ‏1,032‏ חברים
הצטרף לקבוצה
שמתי לב שאין פורום נורמלי באינטרנט שאפשר לשתף ולהשכיל מאחרים ולכן פתחתי את הפורום הזה מקווה ויצליח וכולם יקבלו ויתנו בלי שום אגו או תחרות. מטרת הפורום...
 

האינסטגרם שלנו

3 תרגילים לשיפור הברך התאילנדית

בסרטון הדגמתי לכם 3 תרגילים בכדי לעבוד על הטכניקה של הברך עם כניסת האגן שלכם, בנוסף כך תוכלו לשפר את היציבות שלכם כשאתם מכים עם ברכיים.
תרגילים אלו תוכלו לתרגל בכל מקום.
למי שעוד לא למד את טכניקת הברך, מומלץ קודם כל ללמוד את הדגשים ולאחר מכן לבצע את התרגולים המוצעים כאן. למעבר לחצו כאן.

תרגילים לשיפור כניסת האגן

תרגיל 1 – תרגול של עלייה על כריות כפות הרגליים וכניסה קדימה בסיבוב קל עם האגן.
*שימו לב שאתם לא מסובבים את הרגל שעליה אתם רוצים לעמוד, הרגל ישרה (לא לנעול את הברך).
*האגן נותן מכה קדימה והגוף נשאר ישר יחד עם הראש, לא "להידחף" לאחור או ליפול קדימה.

תרגיל 2 – תרגול של קלינץ' תאילנדי, תפיסת צוואר וברך לאחר ברך.
*האגן יוצא לאחור ואז נכנס פנימה, יש לשים לב שאתם משתמשים רק באגן ושומרים על היציבות (רגליים רוחב כתפיים).

תרגיל 3 – תרגול ברכיים עם הליכה לפנים.
*שימו לב שאתם לא נופלים לפנים, הכו עם הברך רק דרך האגן, החזירו את האגן ולאחר מכן הורידו את הברך.

איליה סקברונסקי

איליה סקברונסקי

מייסד אתר M.A.M ובעלים של רשת מכוני SK GYM

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן