fbpx

3 תרגילים בסולם הזריזות

אימוני לחימה ישפרו את יכולות הלחימה שלכם כגון טכניקה, תגובה, תזמון וכ'ו.
אבל ישנם לא מעט תרגילי עזר שישפרו אתכם באופן ספציפי לאומנות הלחימה שאתם בה.
בסרטון נתתי תרגילים בסולם הזריזות לאיגרוף תאילנדי, הם מתאימים גם לקיקבוקס, MMA, טאקוונדו ועוד אומנויות לחימה שנלחמות עם בעיטות.

תרגילי עזר שהדגמתי בסרטון

תרגיל 1: הכנסת אגן, תרגיל חשוב לכניסה של הבעיטות.
מתחילים רגל בפנים רגל בחוץ ולאחר מכן מסובבים את כל האגן והגוף 90 מעלות, לאחר מכן חוזרים חזרה אבל קופצים ריבוע.
*הורדת יד לאותו צד שנכנסו (כמו בבעיטה גבוהה).

תרגיל 2: החלפת רגליים, ישפר לכם את החלפת הרגליים לבעיטות.
רגל בפנים ורגל בחוץ בהפרש של ריבוע, מחליפים באותו מקום את הרגליים ולאחר מכן מתקדמים ריבוע נוסף בהחלפה וכן הלאה.
*תוך כדי מחליפים ידיים או מורידים יד.

תרגיל 3: ג'אב כניסה ויציאה, ישפר לכם את זריזות הכניסה והיציאה שלכם במכה.
בעמידה קרבית אנו עושים צעד לתוך הריבוע וצעד החוצה. הרגל השנייה זזה בהתאם.
*יש לשמור על עמידת הקרב בכל התרגיל.

איליה סקברונסקי

איליה סקברונסקי

סגן אלוף עולם ואלוף אירופה לשעבר באיגרוף תאילנדי, מייסד אתר M.A.M ובעלים של רשת מכוני SK GYM

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הרשמה לניוזלטר של המגזין
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן