fbpx
התחבר בקליק

האינסטגרם שלנו

שלושה תרגילים לחיזוק מכת אגרוף

 

תמיד שאלתם איך מחזקים מכת אגרוף?

קודם כל אתם צריכים להבין שחובה טכניקה נכונה כדי לצבור את מרב העצמה לאגרוף, פשוט משתמשים בכל משקל הגוף תוך כדי התפרצות מהאגן.
דבר שני תצטרכו לעבוד על זה לא מעט וכמובן בזהירות כי אפשר בהחלט להיפצע ואפילו לגרום נזק לטווח ארוך.
להלן שלושה תרגילים לחיזוק מכת האגרוף:
1.פשוט לתת מכה חזקה תוך שמירה על טכניקה נכונה ומנוחה מספיקה כדי לעבוד על כוח מתפרץ ולא על סיבולות.

2.שכיבות שמיכה בקפיצה המטרה להקפיץ את עצמכם מלמטה על ידי שימוש רק בידיים – המרפקים חייבים להיות צמודים ועדיף לעשות על האגרופים.

3. זריקת כדור כוח , שוב נרצה להתפרץ על ידי האגן וממש לזרוק בכל הכוח את הכדור מאיתנו (עדיף על קיר) .

איליה סקברונסקי

איליה סקברונסקי

מייסד אתר M.A.M ובעלים של רשת מכוני SK GYM, מאמן איגרוף תאילנדי, אלוף אירופה וסגן אלוף עולם באיגרוף תאילנדי.

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן