שיטה תאילנדית לשיפור כוח הבעיטה

התאילנדים ידועים בבעיטות החזקות והמהירות שלהם, אז איך בדיוק מגיעים לרמה שלהם? פשוט! בועטים!! על הלאפות, על השק, בבן או בת זוג לאימון, כמה שיותר לבעוט. שק יותר זמין לכל אלה שמתאמנים בבית ואו אחרי האימון פשוט תתרגלו כל יום 3 בעיטות על השק, 10 פעמים בכל רגל. בתאילנד לאחר כל האימון זה מה שהיינו עושים, מוציאים את המקסימום שנשאר… תהפכו את זה להרגל שלכם אם ברצונכם לשפר את כוח הבעיטה.
שימו לב לדגשים: לעלות על הכריות של הרגל ולהסתובב על ידי האגן בלבד, שמרו על היציבות ברגל העומדת כי זה המפתח לבעיטה חזקה. בנוסף יש לחזור לעמידה לאחר כל בעיטה ויחד עם בעיטה תוציאו אוויר.

איליה סקברונסקי

איליה סקברונסקי

סגן אלוף עולם ואלוף אירופה לשעבר באיגרוף תאילנדי, מייסד אתר M.A.M ובעלים של רשת מכוני SK GYM

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הרשמה לניוזלטר של המגזין
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן