קימורה מחצי גארד (עמדה עליונה)

הבעיה בקימורה בפוזיציה שהיריב עם הגב על המזרן (סייד, חצי גארד, צפון דרום) היא שאני צריך לדחוף את היד שלו מאחורי הגב. כשהמזרן נמצא שם, אני לא יכול לעשות את זה ביעילות, לכן צריך להרים אותו מהמזרן.
יש כמה אופנים לעשות זאת ומכמה פוזיציה.
אנחנו הצלחנו לבסס אחיזת קימורה בחצי גארד.
בגלל שאחת הרגליים שלי לכודה, אני לא יכול לעשות את הקימורה בוריאציות הקלאסיות שלה (מהסייד או מהצפון דרום) שבהן אני יכול להטות את היריב על הצד או לצעוד מעל הראש שלו ולרומם אותו מעט מהמזרן.
כאן בשביל לעשות את התרגיל ביעילות, אני צריך ללכוד אותו ואז להגיע לחצי גארד כשאני בעמדה תחתונה.
יש כמה אופנים לעשות זאת.
בהדגמה בסרטון, אני צועד מעל הראש של היריב ואז מתגלגל, כדי לאפשר לי לבצע את הקימורה בלי הפרעה.

 

טימור אוזלנר

טימור אוזלנר

מאמן ג'יו ג'יטסו ברזילאי

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הרשמה לניוזלטר של המגזיןעדכונים חמים מענף אומנויות הלחימה - במייל שבועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן