איך עושים עליות כוח מאפס – המדריך המלא


עליות כוח הוא תרגיל למתקדמים.
השרירים העיקריים שעובדים לנו בעליות כוח הם שרירי הגב, יד קדמית, חזה ויד אחורית.
אז בשביל לעשות עליות כוח צריך גם טכניקה נכונה וגם לחזק את השרירים שעובדים.
2 תרגילים שמכינים אותנו מעלה לעליות כוח הם:
1. מתח
2. מקבילים אם בלמידה של עליות כוח אנחנו מרגישים שכואב לנו באחד המפרקים אנחנו מסיימים את האימון לאותו היום ונותנים לגוף לנוח.

 

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הרשמה לניוזלטר של המגזיןעדכונים חמים מענף אומנויות הלחימה - במייל שבועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן