fbpx
התחבר בקליק

האינסטגרם שלנו

סיף

בסיף נלחמים בדו-קרב פנים מול פנים עם חרב דקה בעלת להב ארוך ומגן יד.

אימון סיף

סיף הוא ספורט אולימפי והוא מחייב זריזות וקואורדינציה יחד עם מהירות, הסיף נחשב לספורט מתוחכם וקשה, המאמץ בסיף הוא פיזי ומנטלי. בסיף חובה להיות מרוכז ולחשב כמה מהלכים קדימה, ממש שחמט גופני.
באימון מתחילים עם חימום הכולל מתיחות לאחר מכן מבצעים תרגילים לשיפור קואורדינציה יחד עם טכניקות לחימה עם החרב, בנוסף ולא פחות חשוב מהתקפה תלמדו איך לאחוז נכון בחרב, הגנה על ידי מגע עם חרב היריב והסתתה מה"מסלול" יחד עם הגנה ע"י תנועת רגליים לאחור ולצדדים.

קרב סיף

קרבות סיף נערכים כשלוש דקות לחימה או עד צבירת הניקוד לאותו סיבוב, בין סיבוב לסיבוב נחים דקה , את הניקוד צוברים על ידי פגיעות חוקיות ביריב.
מה שמיוחד בסיף הוא קרב קבוצתי שבהם שתי קבוצות נלחמות זו בזו עד 45 פגיעות לכל היותר, בכל קבוצה יש שלושה לוחמים (סייפים) ומחליף אחד. בקרב קבוצתי ילחמו הלוחמים זה בזה עד תום הזמן של הסיבוב או עד 5 פגיעות חוקיות בסיבוב, בכל סיבוב יעלה כמות הפגיעות ב5 (סיבוב שני 10 פגיעות, סיבוב שלישי 15 פגיעות וכן הלאה).

 

איליה סקברונסקי

איליה סקברונסקי

מייסד אתר M.A.M ובעלים של רשת מכוני SK GYM

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן