סיום התקפה לרגליים ממצב שיריב הגן

טייקדאון דרך הרגליים הוא תרגיל היאבקות הנפוץ ביותר בקרבות ג'וג'יטסו ו-MMA,אך בחלק מהמקרים היריב מצליח להגן את הכניסה ולמתוח ומשם מתחיל מאבק פיזי וטכני שלעיתים מי שתקף מפסיד בגלל המשך טכני לא נכון וחולשה בשרירים הרלוונטיים למצב .
בסרטון שלפניכם מופיע הסבר מתוך אימון היאבקות עם הלוחמים טריאל אבסוב, ניקה בן טואשי ואופיר לייבל עם דגשים איך לבצע את התרגיל נכון ואיך לשלב את שתי האלמנטים ביחד.

ממליץ לכולם לבצע את התרגיל כל סוף אימון עם יריב שנמצא בטווח המשקל שלכם – 5 סטים של 15 עליות בכל צד ותראו תוצאות אחרי כמה אימונים!

חנוך רחמין

חנוך רחמין

מאמן היאבקות, אלוף ישראל, מקום ב5 באירופה ו8 בעולם בהיאבקות

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הרשמה לניוזלטר של המגזין
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן