להגדיל את מהירות האגרופים תוך שבועיים

הכל תלוי בכמה אתם משקיעים בתרגול!
בשביל לחזק שרירים עושים לפחות 2 אימונים שבועיים של כוח.
בשביל לשפר מהירות אגרופים יש לעשות לפחות 2 אימוני מהירות בשבוע.
לכן בכדי להגדיל את המהירות של האגרופים שלכם כבר בשבועיים הקרובים, אני ממליץ לעשות 3-5 אימוני מהירות בשבוע.
חשוב לעשות חימום טוב לפני ולאחר מכן אתם יכולים לתרגל טכניקות עם בן זוג, אבל אסור להתעייף.
אחרת האימון לא יהיה אפקטיבי.
המטרה שלכם היא להיות במיטבכם כשאתם רוצים לשפר את המהירות אחרת לא תוכלו להגדיל את המקסימום מהירות שלכם.

תרגילי מהירות אגרופים

  1. תנועה רק מהיד. כמו שהדגמתי בסרטון. 50 חזרות, 3 סטים ודקה מנוחה ביניהם.
  2. תנועה מלאה. המטרה היא תרגול של כל המכה כמה שיותר מהר, 50 חזרות, 3 סטים ודקה מנוחה ביניהם.
  3. ספרינט עם אגרופים. כמו בתרגיל הראשון, תנועה רק מהיד. בלי לעצור בכלל כמה שיותר מהר לזרוק ידיים. 3 שניות עבודה, 9 שניות מנוחה, 5 שניות עבודה, 15 שניות מנוחה, 7 שניות עבודה, 21 שניות מנוחה. 3 סטים ודקה מנוחה ביניהם.
איליה סקברונסקי

איליה סקברונסקי

סגן אלוף עולם ואלוף אירופה לשעבר באיגרוף תאילנדי, מייסד אתר M.A.M ובעלים של רשת מכוני SK GYM

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הרשמה לניוזלטר של המגזיןעדכונים חמים מענף אומנויות הלחימה - במייל שבועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן