fbpx

טכניקת אגרופים ישרים למתחילים

האגרופים שהדגמתי מתאימים לא רק לאיגרוף קלאסי אלא גם לMMA, קיקבוקס, קרב מגע ואיגרוף תאילנדי.
סיבוב הרגל באיגרוף הקלאסי יהיה מרבי לעומת שאר אומנויות הלחימה שיש בהם בעיטות לרגליים.

דגשים לאגרוף ישר

כמו בכל האגרופים גם באגרוף הישר נרצה להעביר את המשקל מהרגל של אותו צד של האגרוף כדי לא להפריע בסיבוב האגן במהירות.
סיבוב הרגל הוא אינו ההתחלה אלא האגן ולכן יש להקפיד להכניסו לכל מכה יחד עם הוצאת הכתף קדימה.
תמיד נרצה לשמור על הגרוגרת שלנו על ידי הורדת הסנטר מטה תוך מבט קדימה עם המצח,
אך הכי חשוב לעשות זאת שאנו מכים כי אז אנו הכי פגיעים. שימו לב שהכתף תשמור בצד אחד של הלסת בינתיים שהיד שאינה תוקפת שומרת על צידה השני.
באגרוף עצמו שימו לב שהיד סגורה היטב וכיוון המכה הולך עם מפרקי האצבעות (knuckles).
כמו בתמונת הנושא.

איליה סקברונסקי

איליה סקברונסקי

סגן אלוף עולם ואלוף אירופה לשעבר באיגרוף תאילנדי, מייסד אתר M.A.M ובעלים של רשת מכוני SK GYM

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הרשמה לניוזלטר של המגזין
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן