חמשה סוגי ג'ב (אגרוף ישר קדמי)

מכת ג'ב באה בכמה סוגים וכמה שיטות, בסרטון הדגמתי לכם חמש שאני מכיר ומשתמש.
סוגי ג'ב ודגשים חשובים:
ג'ב ראשון – ג'ב קלאסי, מטרת הג'ב הזה היא בדיקת מרחק וכמובן הכנה למכה במידה והצלחנו לפגוע.
סיבוב אגן ומכה מהירה תוך כדי שמירה על משקל על הרגל האחורית .
את הג'ב הזה נרצה לעשות מרחוק ומהר כדי שהיריב לא יספיק לתת בעיטה כאנו מסובבים את הרגל.
ג'ב שני – סטיפ ג'ב, אגרוף כוח שמטרתו לחדור את ההגנה ולתת מכה חזקה.
נרצה לשים משקל קדימה כדי לתת מקסימום מסה.
*חשוב לדעת שאנו מסכנים את הרגל הקדמית בבעיטה לכן יש לתזמן בזמן הנכון.
ג'ב שלישי – OVER HAND ג'ב, אגרוף שמטרתו לעבור את ההגנה מעל היד, חצי הוק קדימה . יש להרים את המרפק כדי לקבל זוית – שימו לב שאתם פוגעים עם מפרק האצבעות ( KNUKLES) בלסט .
ג'ב רביעי – דאבל ג'ב, המטרה היא להפתיע באגרוף נוסף לאחר הג'ב הראשון , לפעמים ג'ב אחד ולפעמים שתיים כך באמת תוכלו להפתיע.
שוב אותו דגש על בטיחות – נרצה לעשות אותו מהר ולתזמן אחריו מכת כוח (אגרוף אחורי, בעיטה,ברך…)
ג'ב חמישי – ג'ב מלמטה , המטרה כניסה בין הידיים מלמטה כמו אפרקט אבל מרחוק – בדרך פועל נגד לוחמים שההגנה באמצע פחות טובה.

איליה סקברונסקי

איליה סקברונסקי

סגן אלוף עולם ואלוף אירופה לשעבר באיגרוף תאילנדי, מייסד אתר M.A.M ובעלים של רשת מכוני SK GYM

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הרשמה לניוזלטר של המגזיןעדכונים חמים מענף אומנויות הלחימה - במייל שבועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן