ארבע מתיחות כדי לבעוט לראש בקלות

 

תמיד עולה השאלה איזה מתיחות צריך לעשות כדי להגיע עם בעיטה לראש . אז קודם איני מעודד אף אחד לבעוט לראש של מישהו אבל במקרה של חיים או מוות זאת אחלה דרך לנטרל תוקף.
אנו מעדיפים לעשות מתיחות בליסטיות כדי להגיע למטרה שלנו כמה שיותר מהר, לא גמישות אלא מתיחה למאית שניה כדי להגיע עם הבעיטה לראש ולהחזיר את הרגל כמה שיותר מהר.

המתיחות

הנפת רגל קדימה – לנסות לא להתנדנד עם הרגל וכמובן גב זקוף.

הנפת רגל ישרה הצידה – תוך כדי שמירה של הגב כף רגל אופקית לתקרה.

הנפת רגל מבפנים לבחוץ – יש לחזור לנקודת ההתחלה לאחר ההנפה.

הנפת רגל מבחוץ לפנים – חשוב שתנועה תהיה מעגלית.

חזרות

10 חזרות לכל רגל יכול בהחלט להספיק לאימון ראשון בנוסף אני ממליץ יחד עם המתיחות לתרגל גם את הבעיטה לראש על השק. קחו בחשבון שהגמישות לא משתפרת אחרי אימון אחד …
לאחר מכן שוב את כל הסטים בסביבות ה3-4 פעמים יספיקו לכם. בהצלחה

איליה סקברונסקי

איליה סקברונסקי

סגן אלוף עולם ואלוף אירופה לשעבר באיגרוף תאילנדי, מייסד אתר M.A.M ובעלים של רשת מכוני SK GYM

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הרשמה לניוזלטר של המגזיןעדכונים חמים מענף אומנויות הלחימה - במייל שבועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן