fbpx

חברים חדשים

בטן

אני מציג כאן 2 וריאציות, אחת מהירה ואחת מתודית.
כשאנחנו בוחרים בסגנון כלשהו, אנחנו חייבים לעשות פשרות. אם אני עושה תרגיל כמה שיותר מהר, אני יוצר פתחים ומוותר על שליטה. כשאני עושה תרגיל עם מקסימום שליטה, אני חייב להתפשר על מהירות הביצוע. אפשר לעשות מאוד מהר ואפשר לעשות מאוד מתודי וכל מה שביניהם, אבל חייבים להבין שעושים פשרה על אחד מהשניים.

איזה מהם לבחור?

תלוי מאוד בסיטואציה, בסגנון שלכם, ביכולות הפיזיות שלכם, ביכולות הפיזיות והסגנון של היריב שלכם. לרוב האוכלוסיה, השיטה המתודית יותר היא המתאימה יותר, מכיוון שהיא לא מצריכה יכולות פיזיות מסוימות (זריזות, אתלטיות, כוחות מתפרץ), אלא רק הבנה של הטכניקה. אלא שבד”כ יבחרו בווריאציה המהירה הם הקטנים והזריזים. גם כשהם טכניים, לרוב לא קל להם לקבע את היריב בצורה מתודית ולהתקדם בפוזיציה בלי שהיריב הגדול והחזק יטלטל אותם ויעיף אותם מלמעלה.

2 הגרסאות דומות יחסית, ההבדל העיקרי הוא מיקום הרגל מאחורי הגב. ככה היריב לא יכול לחזור חזרה על הגב ולהצמיד את המרפק למזרן.

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן