fbpx
התחבר בקליק

האינסטגרם שלנו

אימוני MMA למתחילים

בעקבות הפוסט של רועי נאמן – למי שלא קרא לחצו כאן, החלטתי גם לכתוב פוסט לגבי אימוני MMA למתחילים.
נתחיל בכך שאיני מאמין באימוני MMA למתאמנים שרק התחילו את דרכם בענף אומנויות הלחימה.
אני מדבר כמובן על אותם מתחילים שבאים מראש ל"חוג" של פעמיים בשבוע.
צריך לזכור שהקרבות מתחילים תמיד מעמידה ולכן לאלו שרוצים בעתיד לשלב MMA רצוי קודם כל ללמוד אומנויות לחימה של עמידה כגון: איגרוף תאילנדי, קראטה, קיקבוקס, אגרוף, טאקוונדו וכדומה.
המלצה משוחדת שלי היא איגרוף תאילנדי בגלל שהיא משלבת את כל האלמנטים שמשתמשים גם בקרב MMA – בעיטות, אגרופים, מרפקים וברכיים.
מה שכן אפשר כמובן לשלב בהתחלה שני אומנויות לחימה של עמידה לדוגמה איגרוף תאילנדי ואגרוף קלאסי.
הסיבה שאי אפשר להתחיל להתאמן ישר ב-MMA היא מאוד פשוטה, להשקיע פעמיים בשבוע וללמוד כמה אומנויות לחימה מסוגים שונים (עמידה, האבקות וקרקע) במקביל, זה לא ראלי.
MMA הפך להיות גימיק בלי להבין שהשם MMA הוא שילוב אומנויות לחימה.

אימוני MMA הדרך הנכונה

צריכים להיות אימוני MMA, אבל למכור את זה ככה זה לא נכון ולא צודק.
מה שהייתי מציע לכל מתאמן מתחיל ללא רקע שרוצה להתחיל MMA הוא להתחיל דווקא באומנות לחימה אחת לפחות שנה ולאחר מכן להוסיף את אימוני ה-MMA.
זה כמובן במידה ואין לכם יותר משעתיים בשבוע ואתם רוצים ממש MMA.

לגבי כאלו שיש להם זמן להשקיע, ממליץ להירשם למכון MMA שיש לו אימונים מגוונים, קרקע, היאבקות ועמידה.
ההמלצה שלי היא להשקיע זמן נפרד בלמידה של קרקע, היאבקות ועמידה ועוד זמן של שילוב.
זאת אומרת שעתיים בשבוע ל-2 או 3 אומנויות לחימה ועוד שעתיים שבועיות לאימונים יעודים לשילוב (MMA).
אני כמובן מדבר למתאמנים חובבנים ולא מתחרים.
מתחרים יצטרכו להשקיע הרבה יותר שעות אימון בכל יום בכדי להגיע לרמה מקצועית (בערך 6-8 שעות ביום).

איליה סקברונסקי

איליה סקברונסקי

מייסד אתר M.A.M ובעלים של רשת מכוני SK GYM

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן