אימון שק למתחילים

התחלתם להתאמן באומנויות לחימה?
רוצים להשתפר בטכניקות של המכות יחד עם חיזוק המכות?
במידה ויש לכם אפשרות להתאמן על השק זה יכול להיות אימון מצוין בשבילכם!
הכל תלוי ברמת ההתמדה שלכם יחד עם הסבלנות…

אימון שק לא רק כושר

לרוב אימוני שק נתפסים כאימון כושר קשה בכדי לשפר את הכושר האירובי או האנאירובי.
אך לא חובה להתעייף על השק.. כן קראתם נכון.
בכדי להשתפר בטכניקה של מכה ספציפית נרצה קודם כל לתרגל אינספור פעמים באוויר ולאחר מכן חובה לעבור לשק בכדי להתרגל למגע ועדיין לשמור על אותה טכניקה.
השיפור הוא רק אם תשימו לב לדגשים שציין המאמן, בעצם על ידי עצירה וצומת לב לפרטים הקטנים תוכלו לתקן את עצמכם ותרגל נכון.
בסרטון הסברתי שיש לתרגל את אותה טכניקה מאה פעמים לפחות.
לאחר מכן תוכלו גם לתרגל הגנה וחזרה להתקפה, בכדי לדמות מצב של מכת נגד מהירה (קאונטר) שיעזור לכם לספארינגים וגם בקרב.

לאחר שיש לכם בסיס טוב תוכלו להתאמן על שילובי מכות (קומבינציות שונות),
כמובן גם קומבינציה שאתם מעוניינים לבצע בקרב או בספארינג תצטרכו לעשות באוויר ואז על השק אינספור פעמים, כמה שיותר יותר טוב.

איליה סקברונסקי

איליה סקברונסקי

סגן אלוף עולם ואלוף אירופה לשעבר באיגרוף תאילנדי, מייסד אתר M.A.M ובעלים של רשת מכוני SK GYM

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הרשמה לניוזלטר של המגזיןעדכונים חמים מענף אומנויות הלחימה - במייל שבועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן