אימון בטן – הסוד לקוביות

הכל על אימון בטן

אימון הבטן מתחלק ל5 תרגילי בטן.
כל תרגיל בטן עושים במשך 20 שניות, לאחר שמסיים תרגיל בטן אחד נחים 10 שניות ואז ממשיכים בתרגילי הבטן.
אחרי שסיימנו את כל חמשת תרגילי הבטן שלנו אנחנו ננוח בין דקה לדקה וחצי ונעשה את את תרגילי בטן שוב.
סה"כ יש לנו לעשות 3 סיבובים של תרגילי בטן.
חשוב לציין שאם אתם רוצים לבנות קוביות כמו שצריך..
אתם תהיו צריכים לעשות את האימון בטן במסה וכן בהתחלה אתם לא תראו קוביות מכיוון שהשומן יהיה מעל הקוביות.
ברגע שאתם מסיימים מסה אתם עוברים לחיטוב ושם את תתחילו לראות את הקוביות שבניתם בתקופת המסה שלכם.

אימוני בטן נוספים שלי

דרך קיצור לקוביות

אימון בטן קורע למתקדמים

3 תרגילי בטן שאתם פשוט חייבים לעשות

\

אימון בטן תחתונה – קוביות לחורף

 

קוביות בשבועיים

 

 אם אתם חושבים שאימון הבטן הזה עזר לכם תגיבו בתגובות ושלחו אותו לחבר הכי טוב שלכם 🙂

שתף את הכתבה ועזור בקידום הענף בארץ!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הרשמה לניוזלטר של המגזיןעדכונים חמים מענף אומנויות הלחימה - במייל שבועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן